נתניהו נפגש עם מרקל: "עמדותינו הובנו היטב"

איתי גדסי No Comments on נתניהו נפגש עם מרקל: "עמדותינו הובנו היטב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בפורום הכלכלי העולמי המתקיים בדאבוס שבשוויץ נפגש עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ושוחח עמה על הסכם הגרעין עם איראן

נתניהו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בדאבוס. בתום הפגישה אמר נתניהו: "הייתה פגישה חשובה, דיברנו כמובן על הסכם הגרעין עם איראן. אמרתי שלהערכתי האופציה היחידה הקיימת כרגע היא להכניס תיקונים אמיתיים ולא קוסמטיים שימנעו את ההתגרענות של איראן, שאחרת היא מובטחת על ידי ההסכם כפי שהוא".

נתניהו הוסיף: "גם ביטאתי את הערכתי למחויבות האמיתית של הקנצלרית מרקל לביטחונה של ישראל. היא גם חזרה על המחויבות הזו. היא אמרה שהיא מבינה את הדאגות שלנו ביחס להסכם הגרעין, לא בהכרח מסכימה עם הדרך שבה אנחנו רוצים לטפל בזה. על כך הרי יהיו דיונים בינם לבין עצמם, האירופים, וגם ארה"ב, אבל היא מבינה שהדבר הזה נוגע לדאגה שלנו, הדברים שיכולים לאיים על עצם קיומנו. היא הוכיחה את המחויבות הזאת בעבר בהזדמנויות אחרות. מרוצה שעמדותינו הובנו היטב".

כזכור, גרמניה נמנתה עם המדינות שתמכו בהסכם והתעקשו על יציאתו לפועל. כיום, עם הצהרות נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנושא, נראה שגרמניה ומדינות אירופאיות מרכזיות נוספות מוכנות להפעיל לחץ ולשנות נקודות בהסכם הגרעין המסוכן שנחתם עם איראן.



0 תגובות